Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
Producenci
Kontakt

Nieprzeciętnie

Kontakt w godzinach:

Pn-Pt od 9-17

tel.506-261-174

kontakt@nieprzecietnie.pl

Na życzenie wystawiamy Faktury VAT

Wysyłka

 

 


Regulamin

SKLEP INTERENTOWY: www.nieprzecietnie.pl

Nieprzeciętnie Paweł Wawak

os. Nad Sołą 27/15

32-650 Kęty


REGULAMIN

Pojęcia użyte w REGULAMINIE sklepu internetowego www.nieprzecietnie.pl oznaczają:

  • Regulamin – niniejszy REGULAMIN świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.nieprzecietnie.pl;

  • Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.nieprzecietnie.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia;

  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności dokładnie rodzaj i liczbę Towaru zakupionego.

  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

  • Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym (www.nieprzecietnie.pl);

  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy firmą i właścicielem sklepu internetowego (Nieprzeciętnie Paweł Wawak) a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu Sklepu internetowego www.nieprzecietnie.pl;

  • Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);

  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

REGULAMIN
  • Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  • Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy) lub telefonicznie.
  • Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  • Sklep zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na każdym jego etapie w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  • Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży między sklepem a kupującym jest moment fizycznego odbioru zamówionego towaru przez Klienta w biurze sklepu lub od dostawcy.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wśród swoich danych numeru telefonu, umożliwiającego weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
  • Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
  • Zamówiony towar na terenie Polski dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy :

- płatność przelewem 17 zł

- za pobraniem 21 zł

Koszt dostawy niezależnie od wielkości zamówienia jest zawsze taki sam :)

W przypadku przesyłek zagranicznych koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie wg. aktualnych stawek.

  • Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy wówczas o podanie danych do faktury
  • Wszystkie produkty oferowane w sklepie nieprzecietnie.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 
 
  • W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.

W przypadku zwrotu, zwracany produkt musi być nienaruszony, nieużywany, oryginalnie zapakowany (włącznie z nienaruszonym opakowaniem fabrycznym). Zwrot proszę wysyłać na adres: Paweł Wawak os. Nad Sołą 27/15 32-650 Kęty

  • Zwrot pieniędzy dokonujemy po oględzinach zwróconego towaru, który nie może być zniszczony ani nosić śladów użytkowania, na konto podane przez Klienta, w terminie do 5dni od momentu otrzymania zwrotu towaru, lub 10 dni roboczych w przypadku zwrotu przy użyciu przekazu pocztowego.
  • Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz celach ewentualnych reklamacji lub ułatwienia złożenia kolejnych zamówień. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
  • Właścicielem sklepu nieprzecietnie.pl Paweł Wawak os. Nad Sołą 27/15 32-650 Kęty NIP: 549-221-77-70 REGON:123020208
  • Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.

 

 
REKLAMACJA 
 

1. Kupujący może składać „Reklamacje” w przypadkach wskazanych we właściwych przepisach. 

2. Kupujący przesyła reklamację wraz z reklamowanym towarem oraz potwierdzeniem zakupu na adres: 

"Nierzeciętnie" Paweł Wawak os. Nad Sołą 27/15 32-650 Kęty

3. Nieprzeciętnie zwracają Kupującemu koszty uzasadnionych reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towary wadliwe zostaną doprowadzone do stanu zgodnego z umową w pierwszej kolejności poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowe, w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem od Kupującego chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Do wykonywania praw z tytułu rękojmi za wady towaru zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.  

5. Nieprzeciętnie nie odpowiadają za różnice pomiędzy towarem w rzeczywistości a na zdjęciu, które wynikają z indywidualnych ustawień komputera Kupującego. Mowa tutaj o różnicach kolorów, proporcji, saturacji i innych podobnych parametrów, które mają wpływ na błędne postrzeganie oferowanego towaru przez Kupującego. 

6Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

7.Sprzedający informuje, że Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może np. a) dochodzić roszczeń w sposób wskazany w niniejszym dziale regulaminu; b) dochodzić roszczeń w sposób i w oparciu o procedury szczegółowo wyjaśnione pod następującym linkiem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366; c) złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl