Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
Producenci
Bestsellery
Narzuta Eurofirany 220x240 Adrien
Narzuta Eurofirany 220x240 Adrien
134,00 zł 65,00 zł
szt.
Pościel Satynowa 160x200 Victoria 22
Pościel Satynowa 160x200 Victoria 22
119,00 zł
szt.
Pościel z satyny bawełnianej DAMASCO
Pościel z satyny bawełnianej DAMASCO
499,00 zł
szt.
Kontakt

Nieprzeciętnie

 

  W okresie świątecznym prosimy o kontakt e-mail

 

Kontakt w godzinach:

Pn-Pt od 9-17

tel.506-261-174

kontakt@nieprzecietnie.pl

Na życzenie wystawiamy Faktury VAT

Wysyłka

 

 




Regulamin

SKLEP INTERENTOWY: www.nieprzecietnie.pl

Nieprzeciętnie Paweł Wawak

os. Nad Sołą 27/15

32-650 Kęty


REGULAMIN

Pojęcia użyte w REGULAMINIE sklepu internetowego www.nieprzecietnie.pl oznaczają:

  • Regulamin – niniejszy REGULAMIN świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.nieprzecietnie.pl;

  • Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.nieprzecietnie.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia;

  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności dokładnie rodzaj i liczbę Towaru zakupionego.

  • Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

  • Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym (www.nieprzecietnie.pl);

  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy firmą i właścicielem sklepu internetowego (Nieprzeciętnie Paweł Wawak) a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu Sklepu internetowego www.nieprzecietnie.pl;

  • Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);

  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

REGULAMIN
  • Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  • Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową (sklep internetowy) lub telefonicznie.
  • Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  • Sklep zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na każdym jego etapie w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  • Momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży między sklepem a kupującym jest moment fizycznego odbioru zamówionego towaru przez Klienta w biurze sklepu lub od dostawcy.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wśród swoich danych numeru telefonu, umożliwiającego weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.
  • Czas realizacji zamówienia składa się z okresu do wysłania towaru oraz czasu potrzebnego na dostarczenie gotowej przesyłki do klienta. Jest on zależny od wybranego sposobu dostarczenia towaru i wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
  • Zamówiony towar na terenie Polski dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DHL. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy :

- płatność przelewem 17 zł

- za pobraniem 21 zł

Koszt dostawy niezależnie od wielkości zamówienia jest zawsze taki sam :)

W przypadku przesyłek zagranicznych koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie wg. aktualnych stawek.

  • Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy wówczas o podanie danych do faktury
  • Wszystkie produkty oferowane w sklepie nieprzecietnie.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 
 
  • W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny.

W przypadku zwrotu, zwracany produkt musi być nienaruszony, nieużywany, oryginalnie zapakowany (włącznie z nienaruszonym opakowaniem fabrycznym). Zwrot proszę wysyłać na adres: Paweł Wawak os. Nad Sołą 27/15 32-650 Kęty

  • Zwrot pieniędzy dokonujemy po oględzinach zwróconego towaru, który nie może być zniszczony ani nosić śladów użytkowania, na konto podane przez Klienta, w terminie do 5dni od momentu otrzymania zwrotu towaru, lub 10 dni roboczych w przypadku zwrotu przy użyciu przekazu pocztowego.
  • Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz celach ewentualnych reklamacji lub ułatwienia złożenia kolejnych zamówień. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
  • Właścicielem sklepu nieprzecietnie.pl Paweł Wawak os. Nad Sołą 27/15 32-650 Kęty NIP: 549-221-77-70 REGON:123020208
  • Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
     
  • PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA 
     
    1. Na warunkach określonych ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz U. poz. 827) Konsument  może odstąpić od umowy sprzedaży towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.  
    2. Akceptacja postanowień niniejszego regulaminu równoznaczna jest w skutkach z poinformowaniem Konsumenta o prawie odstąpienia od umowy w powyżej wskazanym terminie.

    3. Nieprzeciętnie gwarantują Konsumentowi, który skorzysta z w/w prawa odstąpienia od umowy zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztów transportu. Zwrot zostanie dokonany na rachunek bankowy, z którego Konsument dokonał przedpłaty, a w innych przypadkach na rachunek wskazany przez Konsumenta. Poprzez akceptację regulaminu Konsument oświadcza, że wyraża zgodę na w/w sposób zwrotu płatności. Nieprzeciętnie mogą wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    4. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do siedziby firmy Nieprzeciętnie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Towary zwracane przez Kupującego powinny być nieuszkodzone i nie nosić śladów użycia. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy.

    5. Towary o właściwościach określonych indywidualnie przez Konsumenta (np. wyroby szyte, haftowane itp.) nie podlegają zwrotom. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także w pozostałych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz U. poz. 827).

    6. Konsument odsyła towar we własnym zakresie i ponosi koszty z tym związane w całości. 
     
REKLAMACJA 
 

1. Kupujący może składać „Reklamacje” w przypadkach wskazanych we właściwych przepisach. 

2. Kupujący przesyła reklamację wraz z reklamowanym towarem oraz potwierdzeniem zakupu na adres: 

"Nierzeciętnie" Paweł Wawak os. Nad Sołą 27/15 32-650 Kęty

3. Nieprzeciętnie zwracają Kupującemu koszty uzasadnionych reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towary wadliwe zostaną doprowadzone do stanu zgodnego z umową w pierwszej kolejności poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowe, w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem od Kupującego chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Do wykonywania praw z tytułu rękojmi za wady towaru zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.  

5. Nieprzeciętnie nie odpowiadają za różnice pomiędzy towarem w rzeczywistości a na zdjęciu, które wynikają z indywidualnych ustawień komputera Kupującego. Mowa tutaj o różnicach kolorów, proporcji, saturacji i innych podobnych parametrów, które mają wpływ na błędne postrzeganie oferowanego towaru przez Kupującego. 

6Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

7.Sprzedający informuje, że Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może np. a) dochodzić roszczeń w sposób wskazany w niniejszym dziale regulaminu; b) dochodzić roszczeń w sposób i w oparciu o procedury szczegółowo wyjaśnione pod następującym linkiem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366; c) złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl